KONUT SATIŞLARINA YENİ STANDART KONUT SATIŞLARINA YENİ STANDART

Dijital pazarlamanın en önemli avantajlarından biri olan doğrudan hedef kitleye ulaşma, kullanılan akıllı cihazlar aracılığıyla markaların ulaşacağı kişileri birçok kritere kategorilere ayırıyor. Dünyanın önde gelen şirketleri hedefleme teknolojilerini genişletirken, dijital pazarlama sektörünün gelişmesi adına da yatırımlar devam ediyor.

Sohbet uygulamalarından gönderdiğiniz ses kayıtlarından Google’da yapılan aramalara kadar yapılan her hareketi sistemin algılayarak dijital reklamları çıkardığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Ücretsiz kullanılan her uygulamada kişisel veriler mutlaka ikinci kişiler ile paylaşılıyor. Eğer bu durumdan rahatsız olunuyorsa uygulamaların ayarlar bölümden mikrofon ve kameranın kapatılması gerekir.  Aynı zamanda Google asistan ve Siri gibi kullanılan uygulamaların açık olması tüm verilerin elde edilmesini kolaylaştırıyor. Gelişmiş algoritmalara sahip bu uygulamalar sayesinde elde edilen bu veriler işlenir ve kullanıcılar belirli ilgi alanlarına göre kategori sınıflarına aktarılır” dedi.