Mersin Büyükşehir Belediyesi Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü tarafından Koronavirüs (Covid-19) salgınına yönelik önlemler kapsamında abonelik ile ilgili birçok işlemin evden kolaylıkla yapılabilmesi için 0537 715 3 527 numaralı “WhatsApp Destek Hattı” devreye girdi.

Nogay, Kabotaj bayramını kutladı Nogay, Kabotaj bayramını kutladı

Evden çıkmadan WhatsApp üzerinden kolayca işlem yapılıyor

MESKİ Genel Müdürlüğü’nün kurmuş olduğu 0537 715 3 527 numaralı “WhatsApp Destek Hattı” sayesinde, vatandaşlar abone devir, abonelik iptali veya yeni abonelik işlemlerini şubeye gitmeye gerek kalmadan evlerinden yapabiliyor. Engelli indiriminden yararlanmak isteyen vatandaşlar da sistemden faydalanabiliyor. Okuma itirazı yapmak isteyen abonelerin, yine mesaj yoluyla MESKİ’ye ulaşmaları durumunda, talepleri oldukları yerden kısa sürede çözülüyor. Aboneler, çeşitli sebeplerden dolayı okunamayan sayaçlarının fotoğraflarını çekerek, abone numaraları ile birlikte mesaj halinde gönderdiklerinde, MESKİ Genel Müdürlüğü’ne bağlı Sayaç Okuma Servisi tarafından faturalandırma işlemi gerçekleştiriliyor. Sesli ve görüntülü aramaya kapalı olan 0537 715 3 527 numaralı “WhatsApp Destek Hattı”na ihtiyacı bulunan aboneler mesaj yoluyla ulaşabiliyor.

Alaeddin Alkaç; “Abonelerimize bir mesaj kadar yakınız”

MESKİ Genel Müdürü Alaeddin Alkaç, “Koronavirüs tedbirleri kapsamında, siz değerli vatandaşlarımızın evden çıkmadan işlemlerinizi gerçekleştirmenizi sağlamak için “WhatsApp Destek Hattı”nı hizmete sunduk. Vatandaşlarımızın kendilerinin ve çevrelerindeki insanların sağlığını riske atmamaları için evde kalmalarını tavsiye ediyoruz. Hizmet birimlerimize gelmeden evden rahatlıkla işlemlerinizi gerçekleştirmenizi sağlıyoruz. Mesai arkadaşlarımla birlikte Mersinli abonelerimize bir mesaj yakınlığında hizmet vermeye devam ediyoruz” dedi.